Speakerplans.com Homepage
Forum Home Forum Home > Plans > New Projects Forum
  New Posts New Posts RSS Feed - Peavey Low Rider Subwoofer Enclosure / Enclosures
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Peavey Low Rider Subwoofer Enclosure / Enclosures

 Post Reply Post Reply
Author
Message
gilson Costa View Drop Down
New Member
New Member
Avatar

Joined: 03 July 2020
Location: Cabo Verde
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gilson Costa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Peavey Low Rider Subwoofer Enclosure / Enclosures
    Posted: 03 July 2020 at 4:14pm
Eu tenho dois alto-falantes Low Rider e quero construir uma caixa para eles.
Mas tenho dúvidas sobre as medidas da caixa. No catálogo, ele tem 141, 191 e 255 litros. Pretendo construir a caixa de 191 litros, mas a minha dúvida é que o duto de ventilação no catálogo é de 15 centímetros por 32,4 centímetros, parece muito grande e quero reduzi-lo, talvez 10 centímetros, e não sei por quê. medições, como o subwoofer QW118 trabalha com medições menores de dutos de altura +/- 10 cm / 4 pol. e profundidade, não sei quanto. Eu quero construir uma caixa sintonizada em 36Hz. Eu gostaria de ter as medidas das caixas QW 118. Mas eu não conheço ninguém que tenha uma, para que eu possa fazer as medições, especialmente as medições dos dutos. Espero que você possa me ajudar.

Eu tenho dois alto-falantes Low Rider e quero construir uma caixa para eles.
Mas tenho dúvidas sobre as medidas da caixa. No catálogo, ele tem 141, 191 e 255 litros. Pretender construir uma caixa de 191 litros, mas a minha dúvida é qual é o filtro de ventilação de 15 lâminas por 32,4 polegadas, parece muito grande e deseja reduzir-lo, talvez 10 lâminas em £ ou sei por que exibe essas medidas, já que o subwoofer QW118 funciona com medições menores de altura +/- 10 Cm / 4 Pol. e profundidade, não sei quanto. Eu quero construir uma caixa sintonizada em 36Hz. Eu gostaria de medir as caixas QW 118. Mas eu não conheço ninguém que tenha uma, para que possa fazer como medições, especialmente como medições de dutos. Espero que você possa me ajudar.



Edited by gilson Costa - 03 July 2020 at 4:15pm
Back to Top
Digbethdave View Drop Down
Registered User
Registered User
Avatar

Joined: 16 November 2018
Status: Offline
Points: 406
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Digbethdave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 July 2020 at 7:11pm
Que
Back to Top
djeddie View Drop Down
Old Croc
Old Croc
Avatar

Joined: 26 April 2004
Location: Bristol
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote djeddie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 July 2020 at 10:17am
Care of Google translate...

I have two Low Rider speakers and I want to build a box for them.
But I have doubts about the measures of the box. In the catalog, it has 141, 191 and 255 liters. I intend to build the 191 liter box, but my doubt is that the ventilation duct in the catalog is 15 centimeters by 32.4 centimeters, it looks very large and I want to reduce it, maybe 10 centimeters, and not I know why. measurements, as the QW118 subwoofer works with smaller duct measurements of height +/- 10 cm / 4 in. and depth, I don’t know how much. I want to build a box tuned to 36Hz. I would like to have the measurements of the QW 118 boxes. But I don't know anyone who has one, so I can make the measurements, especially the measurements of the ducts. I hope you can help me.
Chas n Dave : it's like Drum and Bass but with beards.             E=mc² ±3dB
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.06
Copyright ©2001-2023 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.344 seconds.