Speakerplans.com Homepage
Forum Home Forum Home > General > Electro Frying Forum
  New Posts New Posts RSS Feed - panne filtre passif turbosound TSE 111
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

panne filtre passif turbosound TSE 111

 Post Reply Post Reply
Author
Message
CHIPCHOP View Drop Down
New Member
New Member
Avatar

Joined: 30 June 2019
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CHIPCHOP Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: panne filtre passif turbosound TSE 111
    Posted: 30 June 2019 at 1:00am
Bonjour ,
je viens demander de l'aide si quelqu'un peut le faire car j'ai un souci avec le filtre passif de mon enceinte TURBOSOUND TSE 111 . je n'ai plus de signal sur mon haut parleur de medium . j'ai contrôler mon haut parleur qui lui est en bon état de fonctionnement . j'ai ensuite remplacer le filtre défaillant par celui de ma deuxième enceinte et la ça fonctionne correctement  . après de multiples recherche sur le net je n’arrive pas a trouver un filtre de remplacement ou les composant pour réparer mon filtre défaillant . si quelqu'un pourrait m'aider ça serait génial car je dois vendre mon système de sonorisation et je voudrai qu'il sois en parfait état de marche . je vous remercie Sourire
Back to Top
Pinyorouk View Drop Down
Young Croc
Young Croc


Joined: 31 January 2011
Status: Offline
Points: 550
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pinyorouk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 June 2019 at 10:06am
Originally posted by CHIPCHOP CHIPCHOP wrote:

Bonjour ,
je viens demander de l'aide si quelqu'un peut le faire car j'ai un souci avec le filtre passif de mon enceinte TURBOSOUND TSE 111 . je n'ai plus de signal sur mon haut parleur de medium . j'ai contrôler mon haut parleur qui lui est en bon état de fonctionnement . j'ai ensuite remplacer le filtre défaillant par celui de ma deuxième enceinte et la ça fonctionne correctement  . après de multiples recherche sur le net je n’arrive pas a trouver un filtre de remplacement ou les composant pour réparer mon filtre défaillant . si quelqu'un pourrait m'aider ça serait génial car je dois vendre mon système de sonorisation et je voudrai qu'il sois en parfait état de marche . je vous remercie Sourire


Translation from french to english using Google translate:

Hello ,
I come to ask for help if someone can do it because I have a problem with the passive filter
of my speaker TURBOSOUND TSE 111. I have no signal on my medium speaker. I control my
speaker that is in good working order. I then replace the faulty filter by the one of my
second speaker and it works fine. after multiple search on the net I can not find a
replacement filter or component to repair my faulty filter. if someone could help me that
would be great because I have to sell my sound system and I want it to be in perfect
working order. thank you smile


Edited by Pinyorouk - 30 June 2019 at 10:07am
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.06
Copyright ©2001-2023 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.109 seconds.